Svar på kommentar

Astrid
 
Hej!
Vad kul med ultraljud!
Jag tror att läkarna säger vecka 8 när du är i 8+0-8+6. Och du tror du är i 7+0 nu, om läkaren sa att du är någonstans i vecka 6 kan det ju vara typ 6+5 och då stämmer det ganska bra överens!
Sedan är det ju lite tidigt för att se hjärtat.
Oroa er inte, det fanns något där, det såg bra ut!

Vet inte om du kommer ihåg mig från familjeliv, du skrev att du var orolig inför infomötet, och jag skrev att jag hoppades pergotime skulle ta den här gången. I alla fall var vi också på infomöte och skulle börja i augusti, men nu är jag gravid! Sista pergokuren tog det sig! Idag på 5+5 så någon vecka innan dig.

Lycka till med ultraljudet nästa vecka!!
 
Svar
 
Jag tror jag minns dig faktiskt :D Åhh va kul att det tog sig GRATTIS!! =)
 
Ja detta med hur man räknar ut veckorna verkar va väldigt olika det verkar som att han typ räkna vecka 1 när vi gjorde ÄP typ han prata någon om 6+2 men vi fattade inte riktigt. Vi skulle ha frågar mer men va lite mycket så  vi tänkte inte på det, men nu efter kommer ju alla miljoner frågor man hade!!
Men vi får bara invänta nästa vecka.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0