Svar på kommentar

Kristina
 
Åh vad roligt! Jag vet inte förrän nästa måndag när jag får tid. Min klinik har semesterstängt men de skulle ringa upp då för att höra testsvar och sen boka tiden. Jag undrar när mitt illamående ska släppa... köpte åksjukeband igår på apoteket som påstås ska funka mot graviditetsillamående, men har inte känt någon effekt ännu... Spännande är det nu hur som helst :) Kram kram
 
Svar
 
JA det ska bli kul och spännande det är ju blandade känslor! :D
Våran har med det men vet inte om vi får någon vikarie eller vad det är för någon! ;)
För innan sa dom att ni kommer inte kunna få ett så tidigt ultraljud om de skulle bli att de tar sig och nu har vi fått det ändå? För dom i Örebro sa att jag skulle ringa och höra och vi fick en tid! så det ska bli intressant och se hur det blir när dom kommer tillbaka vad dom säger när vi gjort? Lite små rörigt! Men vi vill göra KUB med eller vad det heter och de ska man väl göra mella veckan 8-12? Så då får vi säkert göra de hos dom hoppas jag.
Våran klinik öppnar 27 juli igen tror jag!
Jag mår knappt något illa jag bara någon gång ibland! ;) Så ska väl inte klaga, men snart spyr jag väl som en gris istället :P KRAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0