Svar på kommentar

Kristina
 
Hej!
Vad gott med räkor! Jag har mått mer och mer illa för varje dag, har haft svårt att få i mig frukost sista två dagarna. Skönt att vara ledig idag så jag kan vila. Nu är det bara 6 arbetspass kvar innan semester :) Jag blir nervös att mitt illamående gör så jag inte får i mig den näring jag behöver så idag köpte jag kostillskottet på apoteket som heter Gravid, har tidigare bara käkat folsyra och järntableter. Jag har blivit extremt känslig för starka dofter och nu är det andra dagen i rad jag inte kan tänka mig att dricka kaffe (brukar dricka 3 koppar om dagen). Har köpt salta kex och frukt idag, hoppas det hjälper..... Samtidigt är det sjukt kul att ha symtom och vara GRAVID!!! Du frågade om frukost, normalt äter jag yoghurt med flingor, 1-2 mackor, juice och te. Idag blev det ett glas juice och knäckemacka med ost :)
Kram kram
 
Svar
 
Ja det va väldigt gott! =)
Jag tycker att jag inte har lika mycket symtom längre men jag tog ju progesteron ända fram tills tidigare i veckan så haft dubbelt med horomner så är väl inte konstigt om det minskar lite, sen har jag ju jobbat med och då hinner man inte tänka på symtomen så kan väl va det också. Jag mår inte alls mycket illa inte så som du beskriver kan känna av det men inte så mycket och mitt är mest på kvällen och dagen inte på morgonen ;)
Jag dricker inte kaffe men skulle inte förvåna mig om det är det jag kommer va sugen på i 8 månader framöver :P
Okej då äter vi ganska lika frukost! :D
KRAAAAAAAAAAAAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0