Svar på kommentar

Linnea
 
Jag var likadan när jag var gravid, nästan värre andra gången.. Gå inte in på familjeliv och googla definitivt inte.. Man blir knäpp av att läsa allt som skrivs.. En liten grej kan ju bli världsstort.. Huvva!! När var det ni skulle på ul? Så spännande ju! :) Det kommer gå så bra för er! :) Kramar!
 
Svar
 
Har gjort båda delarna x antal gånger men just nu på familjeliv tycker jag det blivit för mycket och de gör mig så negativ och det vill jag verkligen inte vara nu, hallå jag är gravid som jag längtat så efter va glad och lycklig för fan!
Men ibland blir det svårt när man loggar in på familjeliv och en efter en har fått MF då blir man ständigt påmind.
Så nu ska jag inte logga in där på en stund och bara njuta.
Googlar man söker man ju själv upp vad va man vill läsa om men ibland kommer du ju upp tråkiga saker som man absolut inte vill läsa. Så inget onödigt googlande eller FL.
 
17 juli kl 11 ska vi på ultraljud!
Väldigt spännande!
Tack för dina värmande ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0