Svar på kommentar

Kristina
 
Hej!
Känner mig också vansinnigt trött hela tiden, tog igår en tupplur på 2 timmar.... VI har nu också plussat starkt 3 gånger :) Känns helt overkligt! hade inte räknat med att det skulle gå. Och även om det är tidigt och vad som helst kan hända så är jag så sjukt lycklig över att veta att metoden funkar på oss! Nu har jag två veckors jobb kvar innan semester, bara att hålla ut!
Kram kram från en lycklig ruvare
 
Svar
 
Vi trodde nog inte helt heller på det man vågar ju inte tro helt för man är ju rädd och bli besviken!
Ja man är ju hur GLAD som helst även om det är tidigt man måste ju börja någonstans ;)
Uhh va gött! Jag jobbar denna veckan sen är jag lite ledig!
När hade ni ultraljud? Kanske redan skrivit om det? Mitt minne! :P
Trött? Skoja inte! Hade sådan tur att jag behövde bara jobba 4 timmar, så cykla hem och la mig och sov en stund fy fan va trött jag är. Men det är bara bra med då har man några gravtecken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0