Mår illa

Idag har jag fårr känna på hur det är att må illa, kom vid 2 tiden ca och sitter kvar än. Men jag mår med glädje illa nu :D Gjorde aldrig testet i morse för sambon ville vara med så antingen blir det ikväll eller till morgonen! :D
Har inte alls så onte jag hade dom första dagarna, vilket känns skönt! Får ibland ont men det går över på någon sekund det håller inte i säg så länge. Inatt ska jag prova och inte ta alvedon för börjar inte jobba förens kl 17 i morgon så skulle de bli dåligt med sömn hinner jag ta igen de innan jobbet.
 
Vi fick även kallelsen om ultraljudet idag :D
Spännande!
 
Ska till mamma på middag om en stund se hur det kommer gå när man mår pyton men får bita ihop och se GLAD ut! Vi har inte berättat än för henne och min lillebror ska också dit på middag och jag vill ej berätta för alla än utan jag vill se att ett hjärta slår först innan vi berättar helst skulle jag vilja vänta tills efter vecka 12 så får se hur vi gör.
Berättar vi innan vecka 12 så är det till familjen och det ska hållas där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0