Några timmar efter..

Nu har det gått några timmar och jag mår bra inge ont eller så. Är bara väldigt trött har sovit en hel del men ändå trött men nu ska jag försöka att inte sova något mer innan jag ska lägga mig märks och se om det går. Men har inget ont eller så kan komma någon svag mensverk och när jag sitter och sen reser mig kan det ömma lite men inget annat. Sköterskan sa att man får ofta ont ganska direkt efter inte senare.

Så i morgon ska jag iväg och jobba några timmar men det är personalmöte så behöver inte anstränga mig direkt, sen på onsdag kväll jobbar jag från kl 22-17 på torsdag men det ska man väl klara av hoppas jag. Får ta det lugnt. Nu mitt i skrivande kom jag på att jag skulle fråga angående detta med jobb efter återföringen men det glömde jag men hon sa att man skulle leva som normalt.
Jaja det löser sig. kan ju ringa dit i morgon och höra inte värre än så.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt det var att läsa att äggplocket gick bra och att det inte gjorde ont som du trodde det skulle göra. Precis som du skrev så är det även så för mig, att det är äggplocket som oroar mig mest. Jag och min man var infomöte för tre veckor sedan men måste vänta tills september innan det blir dags för oss. Sommarstängt och andra par före oss i kön gör att vi får vänta.



Jag hoppas du får en härlig kväll och att du inte får mer ont. Jag håller mina tummar vid återföringen :-)



Kram Emelie

2012-06-11 @ 18:00:09
Postat av: Johanna

Skönt att höra att allt gick bra.

När vi gjort behandlingar så har det inte varit några problem att jobba efter återföring eftersom man inte får några mediciner.

2012-06-11 @ 18:39:07
URL: http://visaknar.blogspot.com
Postat av: L

Grattis till fem ägg. Jag tror att det gömmer sig minst ett riktigt guldägg bland dem:-)

2012-06-11 @ 21:57:32
URL: http://drommenomenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0