Stressat ner lite..

Har lyckats stressa ner lite nu, vilket är väldigt skönt. Skulle kunna stressa ner lite till men det kommer nog snart huvudsaken är att jag kunnat stressa ner lite så det går åt rätt håll iaf.

Mina bröst fortsätter ömma och bröstvårtorna står 24/7 och jag tycker även att jag har lite värk i magen som svag mensvärk fast ändå inte så svårt att förklara.
Humöret är inte heller det bästa idag slängde jag ut en låda ur garderoben rätt i sängen av ren ilska så det flög kläder i hela sovrummet. Men det va bra på ett sätt för nu har jag vikt in alla kläder i fint i garderoben + att jag fick ordning på kläderna i den stora garderoben så det förde ju med sig något bra. ;)

Dagarna går ganska sakta tycker jag men jag är bara glad för det jag kommer aldrig våga TESTA!
Jag känner ingen stress alls för att testa tidigare jag känner mer att jag kommer nog inte ens våga testa på testdagen utan kommer bara invänta mensen ett par dagar och sen testa om den inte kommer.

Jag har 1 gång under detta året vi försökt behövt göra ett gravtest och det va ju såklart NEGATIVT och aldrig mått så dåligt som när jag fick det resultat så efter det har jag aldrig mer tagit ett gravtest har inte behövt heller för min mens är så exakt!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0