Svar på kommentar

Kristina

Hoppas ångesten lagt sig och du fått njuta istället! Jag går och inbillar mig att jag ska få en massiv blödning närsomhelst. Absurt vilken oro det finns inför varje toabesök! Inte alls lika öm idag men blir också yrare än vanligt när jag ställer mig upp. Jag höll mig hemma från jobbet denna vecka, sjukt stressig psykisk och fysisk arbetsplats. första gången någonsin jag varit hemma och prioriterat min hälsa. Känns konstigt att komma tillbaka på måndag! Önksar dig en ångestfri ledighet!
Svar

Nu har jag lyckats stressa ner lite så nu hoppas jag att jag inte ska stressa upp mig så här mycket något mer på LÄNGE! Usch det har inte jag börja oroa mig för än men lär väl bli efter midsommar då det närmar sig TD.
Okej det låter klokt jag jobbade samma dag jag återförde och i går men nu har jag några dagars vila som jag ska njuta av. Hur gammal är du och din sambo? Du behöver inte svara om du inte vill!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vi är strax över 30 båda två, maken några år äldre än mig. Hur är det med er?
Jag varkar ha fått en annan form av Progesteron, jag tar min varje morgon, heter Crinone. Tas 21 dagar från och med ägguttag, sen gravtestar dagen efter sista dosen. Tänkte som de andra tipsa om Fass.se, där får du all info om läkemedlen. Fattar inte hur jag ska kunna jobba imorgon, igår blev det en tupplur på 2 timmar efter lunch.....

2012-06-17 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0