Svar på kommentar

Kristina

Hej!
Vad glad jag är att ha hittat din blogg! Jag är också ruvare sen igår. Första försöket. Hade vansinningt mkt ångest innan vi kom till kliniken, visste inte om något av mina 2 guldägg hade tagit sig. Jag ska testa 2 juli. Känns vansinnigt overkligt!

Svar

Åhh va kul att du hittade hit..
ÅHHHHH SAMMA DAG?
2 juli? Jag har 29 juni..
Ja jag håller med, det är svårt att inte sluta tänka på det heller. Men idag tycker jag ändå att jag kumnnat släppa det lite men rädd att allt jag gör kan förtöra det hela men läkaren sa ju att man skulle leva som vanligt så är ju ingen fara men man blir så himla orolig för minsta lilla.

Gjorde du långa eller korta?


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej igen!
Vet inte vad som menas med lång eller kort, antar kort. Fick komma till kliniken en fredag, måndagen efter fick jag mens och fick börja med sprutorna på onsdagen, knappt två veckor senare äggutplock och tvådagar efter det återförande :) Knappt så jag hänger med på allt som händer trots att man väntat och velat så sjukt länge! Försöker inte hoppas för mycket, jag är väldigt bra på förträngning :)
Har du 29 juni för att de sen stänger för sommaren? min klinik stänger men de kommer att ringa mig i mitten på juli för att höra svaret sen beroende på den planera in eventuellt ultraljud. Som sagt, hemskt kul att vi kör parallelt, håller tummarna för oss båda!

2012-06-15 @ 10:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0