Allt känns tungt just nu...

Just nu känns allt jätte tungt speciellt nu när ägglossningen börjat krångla, kommer aldrig mer hoppa över pergotimen 2 månader i sträck utan får äta varannan månad för det gick ju bra.

Det känns som det är min kropp som spökar iaf eftersom min kropp vill inte att jag ska få ägglossning utan pergotimen och det känns sådär, varför vill inte min kropp samarbeta med mig?
Jag hoppas mensen kommer på fredag så jag slipper börja om med proveran igen.

Sen har jag räknar ut att det blir ingen bebis 2012 bara det känns för jävligt sen har jag alltid drömt om att få barn innan jag fyller 25 och så kommer det heller inte och bli så just nu är jag väldigt ledsen över hela den här situationen som vi är i.

Jag har hamnat i en svacka som jag måste ta mig upp ur men jag vet inte riktigt hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0