1 vecka kvar tills det är dags.

Idag är de exakt en vecka kvar tills vi ska på infomötet och som jag tidigare sagt så är det väldigt blandade känslor. Nästa vecka är det två stora saker som sker i mitt liv det ena är ju infomötet det andra kommer jag berätta om senare det har inget med barn att göra. Men det är nog därför allt är så upp och ner just nu lite små stressad men får ta en sak i taget och först ut är ju infomötet så igår satt jag och läste massa om IVF har inte gjort det tidigare men nu är det väl dags att börja göra det och känns som jag har lite mer koll. Men har endel frågetecken än men det får jag väl svar på när vi är på mötet.

Följer en blogg som heter varvagtillenkotte.blogspot.se och hon har nu äntligen blivit gravid! :) Det är så kul att läsa om andra som gör olika behandlingar och lyckas!
GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Vår väg till en kotte

Tack fina du! Hoppas att mötet kommer gå fint och att ni får svar på det ni undrar över. Lycka till! KRAM!

2012-05-15 @ 08:03:36
URL: http://varvagtillenkotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0