INFOMÖTET

Idag kl 13 va vi på det efterlängtade infomötet, och det gick jätte bra måste jag säga och jag är verkligen super nöjd med våran läkare som vi fick. Han förklara allt jätte bra och förstog mig och min sambo väldigt bra så det va kanon (vi kommer ju inte ha han när vi gör IVF men allt innan sköter han) Vi kommer köra den korta metoden och börjar redan vid nästa mens om den inte blir alldeles för många dagar sen, vilket det aldrig är annars. Så nu hoppas jag mensen kommer den 30 maj som planerat för då hinner vi en omgång innan semestern. Vi valde att göra i Örebro. Cellförändringarna som jag oroa mig för va det ingen fara med. Så nu känns allt mycket mer verkligt om man säger så. Men ändå känns det bra måste jag säga har även idag berättat för min mamma hur det ligger till och hon tog det jätte bra och det känns hur skönt som helst att hon vet om det här. Det är en stor klump i magen som har försvunnit.

Ni får gärna ställa frågor och så kring mötet om det är ngt ni undrar över.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag och min man ska också på infomöte, på måndag. Jag är så nyfiken och har hur många frågor som helst :-) Hur avgör läkarna om man ska köra den korta eller långa metoden? Vad roligt att ni få komma igång innan semestern, jag hoppas vi också hinner det. Jag längtar samtidigt som jag är sjukt nervös.

2012-05-21 @ 19:10:53
Postat av: drommenomenliten.blogg.se

Oj, vad spännande att det nu är igång! Vad fort allt gick! Trodde det var massor som skulle diskuteras innan så det var ju superbra! Själv väntar jag ihjäl mig till på lördag när det är dags att kontakta gyn igen! Ska bli spännande att följa er nu när ni är steget före:-)

2012-05-22 @ 20:28:05
URL: http://drommenomenliten.blogg.se/
Postat av: drommenomenliten.blogg.se

Hej igen! Fick underbara nyheter idag. Jag ska få komma på möte inför IVF!!!! Yes, äntligen. Så nu sneglar jag på dig ännu mer;-) Tänkte bara höra med dig, min gyn skrev att jag och min sambo skulle komma in för kompletterande blodprover inför ivf. Har ni gjort dessa och vet du i så fall vad det kan vara för prover?



Kram

2012-05-27 @ 22:35:57
URL: http://drommenomenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0