Lugn..

Ända sen vi beslutade oss för att vänta med vår tredje IVF så känner jag mig på något vis lugn.
Jag tror att det är för att vi själva insåg att det är inte rätt läge för en IVF just nu. 
Men en sak som är väldigt jobbigt för mig är gravida jag har inte så jobbigt med nyfödda bebisar eller barn i sig men just gravida är as jobbigt. Men jag tror det är för att jag själv vill så gärna bli GRAVID! 
 
Tanken på att inte få bli gravid gör mig livrädd på ett eller annat sätt ska jag bli gravid innan jag DÖR.
Nu har jag vart gravid en gång i några veckor men jag vill självklart va gravid en hel graviditet. 
Jag vill känna hur det känns när barnet sparkar och hur det känns när magen växer och jag vill gå och välja ut massa saker till vårt barn speciellt barnvagn! 
 
En dag är detta min verklighet istället för min dröm.

Kommentarer
Postat av: Emilie

ttp://www.babyornot.se/menupage.php/uid/187

2012-11-27 @ 15:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0