Svar på kommentar

Kristina
 
Vi berättade för alla nära efter båda mina utomkveds, för efter att ha fått domen att inte kunna få barn på naturlig väg så orkade jag inte höra alla frågor om när det var dags för oss. Berättade även för mina närmsta kollegor.... Det enda jag kände var att efter att jag hade berättat så fick jag känslan att alla helt plötsligt tyckte att det var okej att prata om detta ALLTID! Och det tycker inte jag, ibland vill jag ha mina tankar och funderingar för mig själv.... Men jag är ändå glad att vi tog beslutet att berätta =) 

Åhh vad jag hoppas det går vägen för er nu!!!
 
Svar
 
Okej det problemet har inte vi haft. Vi pratar ganska mycket om det själva så oftast ingen som hinner ta upp det och så har jag sagt att dom får fråga om det är något dom undrar över. Men får mest frågan om hur jag mår och nu ;) 
 
Sen är vi ju alla olika jag och sambon tycker ju om och prata om det. 
 
Tusen tack! =) 
Det hoppas vi med!

Kommentarer
Postat av: Maria

För de vi berättat för så frågas det inget förren vi själva tar upp det vilket är skönt, skulle nog tycka att det var jobbigt om någon frågar om man inte riktigt är på humör att tala om det för tillfället.

2012-10-04 @ 09:47:39
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0