Vikt

När jag gjorde förra IVF och blev gravid gick jag upp i vikt ca 4-5 kilo, jag har nu försökt röra på mig varje dag och inte äta massa godis och chips och även skippa kolhydrater. Jag har nu gått ner mina 4-5 kilon =) 
Det dumma är ju att jag nu börjat en ny IVF behandling så risken är väl att jag går upp lite igen, men sist åt jag MASSA GODIS!! Speciellt när jag va gravid jag åt allt jag kom åt. För jag va hungrig ocg sugen på ALLT! 
Men nu ska jag inte göra samma misstag utan förtsätta och göra som jag gjort nu ovasett vad som sker. 
 
Lättare sagt än gjort! ;) 
Men ska kämpa på så gott det går. 
 
Det har gått så bra nu och haft ett förjävligt sug efter sött sen jag började med sprutorna men jag lyckas på ngt sätt att stå emot. Jag har hittat lite andra alternativ istället för godis som funkar ok. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skickar några peppande styrkekramar! Hejja på! Det är skönt när man kommit in i en vana! Hoppas att du lyckas hålla dig till den. Jag vet hur svårt det kan vara.

2012-09-17 @ 22:10:34
URL: http://kampenmotklockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0