Störande..

Ägglossningstestet håller sig lika stark idag med som de sju senaste dagarna :( Jag blir mest frustrerad över att min kropp krånglar så himla mycket VARFÖR??

Det borde bli starkare vid ägglossning eller har iaf blivit det förr så jag vet inte riktigt vad det här betyder.

Ingen idé och ringa till KD heller för dom säger att jag måste vänta någon vecka till. Detta är ju som sagt inte första gången de krånglar! :(

Men jag får kanske lita på min dumma kropp och tro att det va ägglossning jag hade för ett par dagar sedan? Så har jag inte fått mens om två veckor så får jag väl göra ett gravtest och ringa till KD!

Men det är så frustrerande!!!


Kommentarer
Postat av: Malaika

Men nu ser det ju faktiskt svagare ut så då borde du haft ägglossning redan tänker jag :) hoppas det!!

2013-04-26 @ 21:15:23
URL: http://www.duravita.blogg.se
Postat av: Fertilitetsresa

Oj något sådant ahr jag inte hört tidigare. Vad innebär det i praktiken? Jag förstår att hormonerna som ska göra att ägget lossar frisläpps under längre tid, men hur påverkar det kroppen? Vad häder i kroppen och med äggen?

2013-04-27 @ 09:39:34
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0