I morgon är det äntligen 19 augusti

Och kliniken öppnar!!! :)

Som jag väntat, dom första veckorna var inge jobbiga alls. Jag kände att det var skönt men ju närmare det blivit ju mer otålig har jag blivit. Jag känner mig så redo för att börja igen.

Dock är jag lite nervös att vi inte ska få ett personligtmöte med någon utav läkarna, utan att vi bara får ta allt via telefon. Det vägrar vi! Vi har en hel del att ta upp och även en del frågor vi vill ha svar på först.

Sen är jag rädd att vi blir nekade till långa protokollet. Vår första läkare har ju redan gjort klart allt inför IVF 3 men det vill vi ändra på så hoppas det går. Känns faktiskt ganska onödigt och göra den korta IGEN. Vi känner att vi hellre chansar långa och ser hur min kropp reagerar på den och om vi faktiskt kan få ett bättre äggresultat det är ju det vi vill mest av allt.

Mycket som snurrar men i morgon får vi förhoppningsvis iaf en läkartid sen får vi ta resten på mötet. Håll tummarna för oss...


Kommentarer
Postat av: Fru B

Det är konstigt att klinikerna har sina standard metoder. Att alla ska behandlas på samma sätt. Fast det kanske inte passar alla kroppar. Stå på dig att du vill ha det långa protokollet, kanske passar din kropp bättre :)

2013-08-19 @ 16:57:41
URL: http://frublyckavaredu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0