Prednisolon??

Jag och sambon söker på massa olika saker nu för att få så mycket information så möjligt som vi kan ha till använding om vi får en läkartid till veckan. Och lyckades hitta information om något som heter Prednisolon.
Det jag inte rikitgt förstår är vilka som får det? Det verkar som det har något med immunförsvaret och göra för endel och andra inte? Verkar vara ganska många som fått testa detta vid upprepade missfall, och det verkar hjälpa ägget att fästa också? Detta skulle ju jag verkligen vilja testa! =) 

Kommentarer
Postat av: N

Jag har vid de senaste återföringarna tagit prednisolon. Tjatade ett tag eftersom jag läst maaaassa positivt om det preparatet! Tyvärr verkar det ju verkligen inte funka för oss, men jag tycker du ska testa! Så många kvinnor kan ju inte ha fel! :) Kram/N

2013-08-29 @ 15:29:46
URL: http://livetpapaus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0