Dagarna går visst fort

Dagarna rusar bara förbi och jag känner att jag hinner inte alls med och ligger efter i planeringen. Suuck! Förra året var jag klar i tid med julklapparna det är jag inte  iår så både igår och idag har jag försökt fått klart men är ännu inte klar. Ska börja jobba nu i eftermiddag så va tvungen och vila en halvtimme förut för fy bybblan va illa jag mådde och det har inte släppt helt än. Men jag njuter verkligen så inget problem egentligen men just idag ska vi ha myskväll på jobbet, så all personal ska vara där och jag mår apa. haha! Har inte berättat för alla att jag är gravid vill gärna vänta tills vi vart på rul. 
 
Igår köpte jag mig iaf mina första mamma tights som jag ska på jul. Mina flesta byxor, jeans, tights är trånga och på jul vill jag kunna äta och njuta utan att ngt klämmer. Så jag hoppas dom ska passa risken är att dom är stora men heller det. Har provat klänningen också och den går på som tur är, lite trång över bysten men den går att ha. 
 
Går in i vecka 14 (13+0) idag det vanliga inlägget som jag gör varje ny vecka kommer men inte idag för jag hinner tyvärr inte. 

Kommentarer
Postat av: E

Tänk när baby kommer - då kommer du knappt hinna gå på toa några månader. Hehe

2013-12-19 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0