Det roliga livet är slut för att man får barn

 Jag är sådan att jag kommer vilja fortsätta resa, ta en weekend, hitta på saker, göra saker även fast vi har barn. Första tiden innan man lär känna varandra, får in rutiner och barnet känner trygghet kanske man inte drar iväg på massa saker så klart! 

Jag blir på rikitgt upprörd när jag hör människor säga att tex du kommer aldrig kunna göra det du gjorde innan, du kommer bli låst, aldrig mer resa mm. Va fan är det för inställning? Inte konstigt dom har barn som grinar hela tiden med den inställningen. Skulle jag med gjort!

Mitt barn ska få vara med på det mesta inget som hindrar egentligen bara inställningen. Sen kanske det inte blir varje gång. 



Kommentarer
Postat av: A

Tro mig.. det tar inte slut bara för att man får barn... inte har de gjort de för mig iaf :) snarare tvärtom..

Svar: Nä verkligen inte vissa människor som är negativa bara förstår inte hur man kan vara det.
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-21 @ 14:53:51
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Jag är fullt övertygad om att barn inte är ett hinder för att fortsätta att leva ett aktivt liv, med resor eller vad det än innebär för en som föräldrar. Med lite mer planering så kan man göra det mesta tillsammans som familj. Barn är inget hinder, de är ett tillskott till livet!


Svar: Jag håller med dig!
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-21 @ 22:02:27
URL: http://varbarnlangtan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0