En söt liten bebis! <3

Äntligen har vi vart på VUL! Och vi fick se en söt liten bebis! :) Det syndes nu att det var en bebis, vi fick se huvud, rumpa, armar och ben! Känna helt overkligt än och man är i chock än. Men det känns som det börjar smälta in, ÄNTLIGEN! Jag ska göra mitt bästa med att försöka slappna av och njuta. 

Ska börja trappa ner med lutinus om några dagar, och trombyl äter jag upp dom jag har sen slutar jag med dom också. Hade velat äta trombyl längre men pga att mina missfall inte vart tex blodproppar så tycker dom att det inte behövs. Det kan jag ju förstå! Men både lutinus och trombyl är som mina snuttefiltar eller vad man ska säga. Så känns lite halv jobbigt! Men vet att jag inte kan äta föralltid! 

En fråga till er mina läsare! 
När slutar man med folsyra? Är det början av vecka tolv eller slutet? 

Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis! Va underbart det är! :D
Jag äter ACO gravid multivitamin och som jag förstått det av min BM ska jag fortsätta med det hela graviditeten och amningstiden. Den har också extra folsyra. Även omega 3 äter jag då hon sa man ska göra det om man inte får i sig fisk två ggr i veckan. Så lite som jag kunnat äta generellt så har fisk verkligen inte funkat. Kram Bella

Svar: Okej. Då ska jag nog äta den :D Får fixa den i morgon eller ngt! :D Så jag har som jag kan byta ut dom andra med.
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-03 @ 10:17:55
URL: http://Bellabellam.blogg.se
Postat av: A

Jiiihuuuu :) grattis!! sa ju att de skulle gå fint :) nu kan du slappna av och börja andas igen :)

Svar: Ja jag hoppas att jag äntligen ska kunna göra det! :D
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-03 @ 10:24:14
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se
Postat av: Malaika

Jag äter också aco gravid och den har folsyra i sig men man ska ändå äta den hela graviditeten.

Underbart att ni fick se lilla bebisen igen :D skönt att allt går framåt så bra :)

Svar: Okej! då ska jag köpa den hade ingen aning om det ;) hehe.. Ja verkligen.. :D
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-03 @ 16:23:14
URL: http://www.duravita.blogg.se
Postat av: tanniz

Åh så mysigt.. längtar tills man ser att det är en liten bebis, på vul i v8 var det mest en skugga :) men grattis och hoppas att du kan släppa den värsta oron nu när du sett den lilla.. precis som andra här så äter jag aco gravid som innehåller folsyra så det antar jag att jag ska göra hela graviditeten..

Svar: Ja eller en lite ostbåge tyckte vi det likna på :D Ja jag hoppas också det.. Okej då ska jag köpa dom och äta dom då istället framöver! :D Tack för hjälpen.
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-03 @ 17:01:53
URL: http://tanniz.bloggo.nu
Postat av: Elin

Folsyra ska du äta hela graviditeten.
Lycka till och grattis till titten!

2013-12-03 @ 23:37:03
URL: http://somniafilios.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0