I morgon är det dags..

I morgon 7.30 är det dags för KUB. Jag känner mig fortfarande lugn och det är jag glad för. Så som jag mått innan VUL vill jag aldrig må igen, börja må dåligt en vecka innan och minuterna innan man ska in är fan dom värsta minuterna i mitt liv. Visst lite små nervös kommer man självklart bli men inte mer än så. 

Jag är faktiskt inte så orolig för resultatet, vi har sagt att vi ska ta KUB så har haft lång tid att fundera igenom det här beslutet och detta är det vi vill. Så då är det ingen idé att vara orolig för resultatet, vi har ju bestämt oss för att kolla. Vi båda har sagt att vi vill kolla men jag vill kolla pga jag har lillebror med downs och sen att vi har haft en kämpig resa hit då känner jag att jag vill kolla det vi kan få kollat, jag tror sambon känner det samma. Vi gör det inte av anledningen att få se den lille igen, jag tror verkligen inte det är rätt anledning till KUB! Utan vi vill ta den här chansen när vi ändå har den och se så det är en frisk liten bebis. Sen kan man inte se allt på KUB men det är en början. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0