Inskrivning

Nu har jag vart på inskrivningssamtal och jag tycker faktiskt det lika väldigt mycket på det förra mötet jag var på. 
Lämna massa prover och fick svara på massa frågor. Jag nämnde att jag är orolig av mig och att jag tycker det är jobbigt när kontroller och möten är så långt ifrån varandra. Så jag ska tillbaka 3 dec igen till henne det är någon vecka innan RUL.
 
Det är så mycket nu innan jul ändå så jag hinner nog inte tänka så mycket på det förhoppningsvis plus att jag har VUL i morgon och sen ett KUB inom två veckor så det känns ok. Jag kunde även få kurator hjälp om jag kände för det men vill känna efter och se om allt går in, bara allt ser bra ut i morgon ska jag försöka slappna av och njuta. 
 
Men det känns redan mycket bättre av att jag vart hos henne idag. Jag tror det är en trygghet på ngt vis. Även om jag inte har direkt några frågor så är det bara gott när hon frågar mig saker även om det inte ens har med sjäva graviditeten att göra.
 
Skulle ringa och boka KUB idag men det känns som jag vill vänta tills i morgon så jag gör det direkt efter VUL! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0