Inte långt ifrån första spyan

Fy fan! Nu under kvällen har jag mått kraftigt illa. Va på ica och handla och det kväljde mig där PINSAMT! Jag hoppas ingen märkte ngt. Nu har jag suttit över en hink och det har kväljt mig och kväljt mig om och om men inget kommer. Förr spydde jag super lätt men den förmågan har tydligen försvunnit! :( 

Någon mer gravid som har jobbigt med sömnen? Vad gör ni? Några bra tips? Jag sover verkligen as dåligt! Ligger och vänder och vrider mig och vaknar flera gånger om natten. Jag är så grymt trött och denna veckan har jag fullt upp med jobb och andra saker. Känns som jag kommer vara död på söndag kväll! 

Det kanske låter gnälligt detta inlägget men det är det inte. Vill bara skriva av mig så jag kan gå tillbaka och läsa senare i livet. Sen om man ev kan få ngt tips på detta med sömnen. 

Kommentarer
Postat av: Jakteneftertotallycka

Ja, jag sover typ ingenting. Max 4h per natt, och jag är ändå suuuuupertidigt gravid. (4+3). Vet inte vad jag ska göra faktiskt, för jag är så sjukt trött men kan bara inte sova. Så tips har jag inte. Men du är inte ensam..
Kram

Svar: Känner igen det där! :-/ antingen drömmer jag en massa hemska drömmar så jag vaknar eller så vaknar jag hela tiden och ligger och vänder och vrider :( så jobbigt!!! Vill sova ;) och känna mig utvilad. Hopplöst och vara vaken på kvällarna ;)
onskanomattbligravid.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0