KUB

Bokade tid för KUB så torsdagen den 12 december är det dags. Alltså nästa vecka!! :D Jag tycker det ska bli super skönt att det inte är så lång väntan emellan för det är det som gör mig lite lätt galen.. Visst nu blir det ju en bra bit till RUL men jag har ett möte med BM i början av januari så det känns ändå skönt. Så är det ju jul också och nyår så jag tror inte jag kommer hinna tänka på det. Känner att jag kanske upprepar mycket i bloggen nu men det är så skönt att skriva av sig även om inläggen liknar varandra. Jag hoppas ni står ut!

Kommentarer
Postat av: Langtarefterbarn

Klart man står ut! :)
Det är ju såhär det är. tror att alla svamlar och pratar om samma saker om och om igen.

Hoppas allt går bra på KUB!
Kraam

Svar: Åh så bra ;) kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-04 @ 09:58:09
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0