Lite små nervöst men ändå inte..

Alltså det är så mycket som snurrar i mitt lilla huvud just nu. Så det ska bli underbart att få prata med BM i morgon men samtidigt är jag lite nervös. Det är så mycket känslor mm så lär sluta med att jag grinar! Men antar att jag inte är det första isf. 

Jag vet inte hur jag ska förklara mina känslor och tankar så ni ska förstå vad som snurrar i mitt huvud. Men jag känner mig väldig gravid (jag tror iaf att det är så här det känns) så jag går inte direkt och oroar mig över att det inte skulle vara något. Men ibland slår det mig tänk om kroppen lurar mig? Då blir jag jätte orolig och rädd! :( Men jag försöker lita på kroppen och jag hoppas den inte lurar mig.

Sen kan jag ibland bli orolig att saker ska gå fel längre fram. När jag varje torsdag läser i appen om den nya veckan kan jag bli jätte rädd pga det är så mycket som ska utvecklas. 

Som ni märker så är det mycket som oroar mig! Men jag hoppas det ska släppa lite med tiden. 

Men jag är jävligt stolt över mig själv för under dessa veckor som jag vart gravid har jag aldrig sökt på google om något negativt. Utan har jag sökt har det vart på magbilder, barnsaker och vad jag får äta och inte mm. 

Det är många med samma eller värre historier än oss som får friska bebisar så varför skulle inte vi få? Jag hoppas så innerligt att vi blir föräldrar i juni! ♡




Kommentarer
Postat av: Jakteneftertotallycka

Det blir ni! Det tror jag verkligen :)
Men jag förstår ändå oron. Konstigt vore väl egentligen om all oro försvann i ett vingslag så snabbt man blev gravid efter all kamp.
Hoppas det snart känns bättre! Kram

Svar: <3
onskanomattbligravid.blogg.se

Postat av: Beyond letters

Jag tror också på er! Håller tummarna.

Svar: <3
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-01 @ 23:03:26
URL: http://bbeyondletters.blogg.se/
Postat av: A

SV: Guu så skönt å höra :)tycker alla pratar så fint om graviditeten att de e så härligt osv.. ;)
visst de e de väl på sitt sätt också men ibland tror jag de e lite överskattat :P
HA.. tycker du?!?! de tycker då inte jag men varje gång jag är in här hos dig så tycker jag du e i en ny vecka varje gång.. så dina går allt i raketfart dom me :) Åh du... allt kommer gå fint i veckan.. Promise!

2013-12-02 @ 07:48:51
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0