Närmar oss 2014

Dagarna rusar förbi och i morgon är det redan nyårsafton och för oss blir det ett lugn firande med trerätters middag och trevligt sällskap. Hur ska ni fira in det nya året?
 
Jag har ju äntligen lyckas slappna av iaf i 2 veckor innan i förrgår. Jag går och kissar som vanligt och torkar mig (skadad som jag är granskar jag toa pappret varje gång) och där ser jag pyttelite blod som en normal människa aldrig hade märkt. Jag får panik men vi var bort bjudna på middag så det var bara att bita ihop och hoppas på det bästa. Har inte vart ngt mer blod så misstänker sköra slemhinnor eller ett blodkärl eller ngt. 
Igår mådde jag jätte dåligt (psykiskt) på morgonen när jag vakna men jag bröt ihop och nu känns allt mycket bättre. Ska till BM på fredag så jag hoppas vi får höra hjärtatljud. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0