Stor skillnad

På torsdag är det dags för KUB! Jag har gjort två VUL innan och en vackan innan dom har jag börjat må jätte dåligt åga nervositeten + att jag vart fruktansvärt orolig. Nu är det 2 dagar innan inte ens det och jag mår inte dåligt alls. Efter förra VUL mår jag så mycket bättre psykiskt och det är verkligen så skönt. Jag oroar mig inte för allt jag gör hela tiden eller för allt jag äter. Utan jag kan faktiskt slappna av lite mer. Det kommer säkert gå i perioder men just nu kan jag faktiskt njuta av att vara gravid. Jag känner ofta på magen och speglar mig väldigt ofta i hopp om att magen ska växa i raket fart ;) 
 
En sak som jag inte är helt bekväm med är att prata om graviditeten med anhöriga. Alltså om någon frågar hur jag mår eller så är det ok men det är när det blir lite djupare. Har även svårt när sambon pratar om djupare saker när andra är med. Tex igår var vi hos min bror och flickvän "sambon klappar magen och säger hur tror du det är med grabben där inne?"Jag blev lite irriteard på han och sa att jag pratar helst inte om det när andra är med. STACKARN! Jag kan inte hjälpa men jag är inte helt redo än. 
 
Vi kallar ju den lille blasto men vi säger även väldigt mycket han och jag tror det är en pojke, sambon är inte helt övertygad om det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0