Vecka 12 (11+0)

En vecka till har gått och jag går in i vecka 12 idag. Jag har ju känt mig lite lätt hysterisk sista tiden men det börjar släppa. Äntligen kan man kanske börja njuta! 
 
Mina symtom är: 
 
- Illamåendet är kvar än
 
- Jag är väldigt trött den sista tiden har det blivit mer
 
- Jag är väldigt känslig. Gråter ofta! 
 
- Mitt humör går väldigt upp och ner
 
- Hungrig ofta 
 
- Kissar lite oftare
 
- Blöder näsblod ofta (knappt gjort det tidigare
 
- Växtvärken har kommit tillbaka men fullt normalt. Även i svanskotan gör de ont igen men som sagt det mjukas upp och inget jag oroar mig över.   
 
 

En vecka kvar till KUB idag och det ser jag framemot. Har du gjort KUB? Om du gjorde KUB varför?
 
Annars har jag faktisk bara ett dygnpass till denna veckan sön-mån. Sen ledig till KUB så får sysselsätta mig med något så tiden går undan. Tog så klart en tidig tid på morgonen. Sambon var mindre nöjd ;) Vi måste åka strax efter 6. 
 
Jag längtar så till jag får en bula! :) Sakta men säkert blir det väl en snart. Hoppas jag! ;) Vet att de tar tid. Men vissa har en synlig kula i vecka 12-13. Jag söker ofta på gravidmagar och drömmer mig bort. 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: jenny

hejsan...vi gjorde kub, jag valde det mest för att jag verkligen ville se att det var något levande kvar i magen då jag inte hade några gravidsymtom alls. Ville inte gå omkring fram till rutinultraljudet och oroa mig för att det inte fanns något därinne. Hela min graviditet var väldigt symtomlös, skönt nu i efterhand men just då i början ville man ha något så man "kände" att man var gravid om du fattar vad jag menar :)

Svar: Det förstår jag verkligen :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-06 @ 08:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0