Vecka 14 (13+1)

Igår gick jag som sagt in i veckan 14 sista veckan i första trimestern. Nu när man tänker tillbaka så känns det verkligen som tiden rusat iväg men när man är mitt uppe i det känns det jävligt drygt. Jag vill ju att det ska bli 27 januari nu! ;) Känns som en evighet dit! Men nu är det jul och nyå först sen fyller både jag och brorsan år i januari innan 27 ;)
Så det finns lite att planera och fixa som tur är. 

Mina symtom: 

- Ständigt trött

- Illamående som gärna kommer vid 12-13 tiden. 

- Trög i magen 

- Växtvärk ibland 

- Blöder näsblod ofta 

- Snorig 

Det som känns super med denna veckan är att det kommer gå fort som busen! :) Det gillar jag. Jag hoppas även att magen växer lite ;) Men vill ju kunna dölja den i några veckor till men jämt lite gör inget. 

Mina höfter har blivit större, jag själv har inte direkt tänkt på det förens min kära mor sa det. Och nu när jag tänker efter så märks det på alla mina byxor! ;) 
Svårare och få dom över nu för tiden. 




Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad underbart! :)
Har du koll på blodtrycket om du blöder en del näsblod?

Svar: Ja! :) När jag var hos BM sist hade jag lågt blodtryck. Så antar att det inte är super bra att jag blöder endel? Men ska dit 3 januari då ska jag säga till att jag blöder endel näsblod. Jag känner mig inte direkt yr heller som tur är.!
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-12-20 @ 09:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0