Vecka 15 (14+0)

Idag går vi in i andra trimestern det känns väldigt bra. Det blir mer och mer
verkligt och det känns så himla bra att jag vågar tro. Visst vissa dagar kan man bli nojjig och oroa sig men jag försöker bara njuta! 
 
Mina symtom 
 
- Illamående och det blir inte bättre om man säger så, på julafton kom första spyan (kan även vara för allt jag åt) 
 
- Trött tröttare tröttast! 
Jag är så sjukt trött hela tiden. Skulle nog kunna sova flera sygn känns de som. Men sover oroligt än vaknar ofta på nätterna
 
- Näsblod ett par gånger i veckan
 
- Växt värk ibland 
 
- Humörsvägningar 
 
 
 
 

Slutar kl 17 idag sen ledig tills på onsdag så denna veckan lär gå fort och det är precis vad jag vill ;) Jag vill ju att veckorna ska rusa fram till den 27 januari! ♡ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0