Det är så underbart!

Uhh va gött det är att bara va och inte behöva tänka på vilken cykeldag, mediciner och sex utan bara va och ha sex när vi vill.

Allt känns så mycket lättare nu när jag accepterat att jag inte kommer bli gravid naturlig väg (jag vet att möjligheterna finns) men nu när jag ändå accepterar det så är det ingen idé att älta det. Utan mitt hopp är IVF och jag accepterar det.

Men kan erkänna att just nu mår jag väldigt knas, men tror det är hormonrubbningar pga pcos.
Eftersom jag mår såhär varje månad?



Kommentarer
Postat av: Emilie

Vem vet... Rätt vad det är så kanske du släpper guldägget?

2013-07-01 @ 12:29:01
URL: http://Www.vionskarettsyskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0