Närmar sig cykeldag 50...

Dagarna rullar på och jag jobbar och sambon har semester. Inget kul alls men vi får två veckor tillsammans iaf! Jag närmar mig cykeldag 50 också, sist fick jag mensen på cykeldag 77 tror jag det var. Men veckorna rullar på och det är skönt!

Svar på en fin kommentar jag fått kommer, jag har läst den men inte suttit vid datorn så ska svara fortast möjligt. Och tipset om blogg stämde hade jag gått tillbaka några inlägg när jag var inne på bloggen hade jag ju sett ;) tack för tipset!

Fler gravid besked! Känns som hela stan är GRAVID utom jag. Nästan varje dag åker/går jag förbi en barnvagns butik i stan och kikar i skyltfönstret och funderar på när det är min tur och köpa vagn????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0