Plan B

Inatt drömde jag att jag var gravid och födde en son det va mindre kul och vakna om man säger så. Dock var det mycket konstigt som hände men ändå så var jag gravid och födde en son det känns konstigt!

Jag gör vad som helst för att få ett friskt barn helst av allt biologiskt. Tänker väldigt mycket på det här med att inte kunna få biologiska barn. Det skrämmer mig men ändå så ger det mig chansen till att kunna bli mamma så försöker se det positivt. Vissa dager kan jag se det positivt andra dagar blir jag rädd bara jag tänker tanken.

Jag gillar att alltid ha en plan B det hjälper mig väldigt mycket om saker inte går som man tänkt. Man faller inte lika hårt utan då kör man på plan B.

Dock är inte plan B just nu en äggdonation eller tex adoption. Just nu är det ju att köpa fler IVF försök.

Jag hoppas innerligt att jag får prova långa protokollet denna gången. Jag vill ha mer än ett halv bra ägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0