Dag 14

Dagarna rullar på så snabbt och idag är jag redan på cykeldag 14 vilket betyder att det närmar sig ägglossning (om allt funkar som det ska)

Vi har faktiskt inte ens tänkt på att det redan är dags för mystider vilket är skönt iofs kom vi ju på det men vi har haft mysiga stunder då det inte handlar om att bli gravid eller vad man ska säga och jag hoppas vi kan försöka fortsätta så iaf den här omgången.

Känns inte direkt som jag ska ha ägglossning visst lite ont i magen har jag men inte alls lika tydligt som när jag äter pergotime. Men kan ju bli så att jag får ägglossning senare än vanligt också eftersom jag är utan pergotime denna månaden. På ett sätt är det jävligt skönt och inte veta ngt men på ett sätt är det jävligt jobbigt också. Men tänker inte ta några ägglossningstest heller utan vi kör på och hoppas på de bästa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0