Fy F*N!

Idag när jag satt i väntrummet till kuratorn satt det två yngre tjejer där och hon ena va gravid i vecka nio och skulle göra abort som jag fattade det. Hon mådde så jävla illa så hon ville ha det där jävla pillret så det kunde börja blöda någon gång så hon kunde må bra igen plus att hon ville festa! Visste inte om jag skulle skratta eller grina, hade lust att ge henne ett slag i ansiktet!

Varför sitta och skryta om att man ska göra en abort i ett väntrum? PINSAMT!

Eller så är det jag som är pinsam som inte vill att hela världen ska veta allt om mig! Borde inte vi som kämpar kunna få den chansen istället för en snorunge??


Kommentarer
Postat av: E

Jag skrev ett långt inlägg men insåg att jag som vårdpersonal troligen inte får tycka det jag tycker. Jag har varit med om en del aborter i jobbet. Hur som , jag känner som dig. Det finns allt för många snorungar/fjortisar där ute som jag undrar om de fick en extra äggstock istället för hjärna. Jag önskar er all lycka. Ett barn ska vara önskat som hos er.

2013-03-22 @ 17:10:33
Postat av: Mary

Ja, det första som är tråkigt är att du i din situation ska behöva dela väntrum med någon i hennes situation. Ingången för Reproduktionscentrum där vi går är samma som för Barnsjukhuset och Återbesök för nyfödda. Det är en jäkla tur att vi inte tycker det är jobbigt att se andras bebisar hela på väg upp till våning 5.

Det andra som är tråkigt är att du ska behöva vara där överhuvudtaget. Kram

2013-03-23 @ 11:56:15
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com
Postat av: Eva H i Metbäcken

Hmmm, var det vid 10-tiden du satt i väntrummet för att komma in till kuratorn? För i så fall såg jag dig där! Jag satt o väntade på att få komma in och räkna bebisbubblor nämligen då.
Jag mådde jättedåligt av att höra den där tjejen sitta och "bräka"...

2013-03-24 @ 14:53:09
URL: http://metbacken.se
Postat av: Eva H i Metbäcken

Okej - vad tycker du om kuratorn då?

Kändes som det inte var första gången den där tjejen gjorde abort... *suckar* Så j-la oansvarig enligt min mening.
Man ska inte tänka som jag tänkte då - men jag satt o hoppades att hon får lida för det sen... alltså att hon inte blir gravid den dagen hon väl vill bli det. Usch vad hemsk jag är, men ja - jag blev både arg, bitter och ledsen när jag hörde henne sitta där o klaga.

2013-03-24 @ 21:50:50
URL: http://metbacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0