Kunde kanske vart mamma nu

Om inte vi hade fått vårt första missfall vid första IVF så kunde vi kanske vart föräldrar nu och det känns väldigt jobbigt. Jag borde kanske inte ens tänka så men blir automatiskt. Så igår hade jag en väldigt jobbig dag fick även igår reda på att en arbetskompis är gravid och ska ha i augusti vilket också känns jätte jobbigt. Vart tre graviditeter sen jag började jobba där och inte vart där ett år än så alltid massa bebis prat trodde jag äntligen skulle få slippa men så börjar de om igen :( men men bara att bita ihop.

Längtar tills nästa vecka då jag ska få prata med kurator. Ska bli så skönt jag behöver verkligen det. Har inte mått bra dom senaste veckorna och orolig för ångest bla.



Kommentarer
Postat av: Josie

Hej. Har du inte berättat för någon på jobbet om fin situation? Tänkte att det kanske skulle vara lättare då att inte behöva låtsas?? Lycka till och hoppas det går i rätt riktning för er snart!

2013-03-08 @ 07:43:23
Postat av: Eva H i Metbäcken

Jag/vi går hos Ulrika och jag tycker hon är jättebra! Har ju mest telekontakt med henne då vi har 13 mil enkel väg, men är jag i Kstd så brukar vi passa på att ta ett möte. Ska dit nu på tisdag efter nedregleringskollen och då har vi en jobbig bit att ta tag i, nämligen att bestämma om omhändertagandet av John. Men, men - det måste göras någon gång... Bara att bita ihop och få det gjort!
Kram

2013-03-08 @ 13:00:11
URL: http://metbacken.se
Postat av: Leah / hael

Ja tänkte samma sak. Nu kunde vårt barn vara 3år osv :/ usch!!

Stor kram till dig

2013-03-09 @ 20:41:20
URL: http://hael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0