Negativt test

Jag har haft mensvärk sen i onsdags kväll och tjuvtestade i torsdags och det va negativt, testade även idag och det va negativt nu med. Är rätt säker på att det är idag min mens ska komma så vill sluta med lutinus så jag inte blir sen massa dagar + att jag är trött på alla biverkningar jag haft.

Hur känner jag mig? TOMT känns det. Känns som tiden står stilla och att jag inte känner något just nu. Men på något vis känner jag att vi får ta nya tag denna månaden. Dock är jag lite nervös eftersom ingen pergotime ska tas och min kropp är ju som den är så jag hoppas innerligt att jag får mensen ungefär när jag ska.


Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Vad tråkigt :( Vilket var ditt testardatum? För jag förstår det somatt detta är tjuvtestning?
Styrkekram till dig!

2013-03-16 @ 12:53:44
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se
Postat av: Mary

Oj så himla tråkigt. Vilken dag i cykeln är du på nu? Jag tyckte också det var astrist att fortsätta med Lutinus trots att mensen kom, eller ja, just på grund av att mensen kom. Det var ju inte så kul att stoppa upp dom där då.

Har mensen kommit nu?

2013-03-19 @ 10:20:15
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0