Tänkt på en sak..

Som den här omgången ska jag inte äta pergotime utan nu blir det varannan månad framöver. Men ingen har någonsin vad jag minns kollat mig med vul när jag inte ätit pergotime. Alltså vid ägglossning borde man inte det? Speciellt när man har det struligt med ägglossning? Jag vet inte om jag börjar bli tokig eller ngt ;) men man försöker med precis ALLT!!

Jag har haft två jobbiga dagar nu och en kompis kusin och hans tjej ska bli föräldrar i Augusti, jätte kul för dom! Kan inte ens glädjas. Jag funderar på att ta bort min facebook så jag slipper se när alla andra lyckas!!! Ja ni förstår mitt humör är inte det bästa. Som tur är ska jag till kuratorn i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0