Dags att jobba

Då var min 1.5 veckas ledighet slut och jag börjar min jobbhelg kl 17. Ska faktiskt bli skönt att få jobba igen, det kryper lite i kroppen. Men jag har tagit det väldigt lugnt dom här dagarna och jag hoppas vår blastocyst har fäst sig och trivs där inne :) 

Lite orolig är jag för att jobba det kan jag erkänna för det är vissa tunga moment som jag måste göra vilket jag vill eller inte. Men det ska nog gå bra. 

Om vi blir gravida denna gången skulle jag vilja ligga i sängen i 9 månader. Haha! Nej då men jag skulle vilja ha möjlighet till att kunna ta det extra lugnt dom första veckorna iaf. Men man får väl ingen sjukskrivning pga att man haft upprepade missfall? Det kanske inte hjälper? Men det skulle kännas bättre och jag vet att jag inte riskerar ngt. Men är det en frisk graviditet så ska man ju kunna leva som vanligt. Jag som tänker för mycket! 


Kommentarer
Postat av: Libra

Jag känner samma som dig. Det skulle vara skönt att kunna ta det extra lugnt denna gången om man lyckas. Kanske man kan få igenom en sjukskrivning. Vi får väl testa. :)
Kram

Svar: Ja jag såg efter jag skrivit mitt inlägg att du fundera på samma :) Finns det möjligheter till det? :) Fann du någon bra information? :) Kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-11 @ 18:01:53
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0