Dags att meddela resultat..

Till morgonen är det dags att meddela resultatet av tredje IVF till Örebro och Karlstad. Självklart är det kul och berätta ett glatt besked men samtidigt är jag nervös, jag  funderar på en massa och rädd att jag inte ska tas på allvar. Vi har fått en tredje chans och vill inte ta en massa risker pga ett ma och ett missfall är det så konstigt? 

Jag vet inte ens hur jag ska orka jobba 24 timmars pass, jag är dödstrött och sover minst 1,5 timme på dagen. Idag har jag vart super trött och haft illamående hela dagen. Det går bra när jag är hemma men hur ska jag orka jobba och vara så trött? Jaja får mina svar i morgon och jag hoppas att jag får igenom något utav allt jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0