Ruvardag 10

Fredag och jag har ledig helg och det är ju inte vilken helg som helst. På söndag 20 oktober har vi testdag! :) Men vi testar nog till morgonen, för vi båda vill ha någon dag att bearbeta om det skulle vara negativt besked. 

Har haft molande värk av och till under dagen men inget värre än dom tidigare dagarna. Haft någon rejäl värk men gått över på 2 sekunder. Annars är det sig likt ömma bröst, dålig hy, trött, träningsvärk i rygg och mage.

En annan sak jag tänkt på är att när jag ska göra nummer 2 får jag väldigt ont i magen. Jag är väldigt hård, jag funderar på om jag kanske är lite förstoppad? Kanske därför jag är lite öm och så i magen? Hmmm? Svårt och veta. Jag hoppas ju det är pga graviditet ;) 

Nervös,rädd & orolig är jag inför morgondagen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0