Ruvardag 8

Idag har jag inte alls haft sådana menssmärtor som jag hade i söndags och måndags. Har känt av lite molande värk eller vad man ska kalla det. Så det känns faktiskt bra, känns inte helt kört! 

Dock var vi och handlade nyss och när vi går inne på ica hugger det till i underlivet 3 gånger. Någon som vet vad det kan vara eller känt liknande? 

Tröttheten är kvar, ömma bröst är kvar, och hungern. Idag har jag faktiskt mått illa igen men som sagt det kan vara något annat. Var lite nervös inför mötet idag så kan vara det med. 

Dom två närmaste dagarna kommer väl vara dom avgörande på ett vis. Tror nämligen det är runt då mensen borde dyka upp. Självklart jobbar jag dygnpass ons-tors så jävla typiskt! 

Så bara att hålla tummarna nu! :)  

Kommentarer
Postat av: Libra

Hoppas mensen håller sig borta och att du snart får ett fint plus. Ska du tjuvtesta något?
Kram

Svar: Det hoppas jag med, just nu känns det iaf inte som den är på G! :D Så får hoppas det håller sig så. Ska iväg och jobba ett dyngspass idag så vore tacksam om mensen höll sig borta. Jag vet inte! ;) Jag har vart sugen i flera dagar kan jag erkänna men är för feg! :P Lyckades hitta ett gravtest så har två st nu så skulle kunna ;) Men vi pratade på att ev testa på lördags morgon! Det är en dag innan ;P
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-16 @ 09:42:00
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0