Bara tre dagar kvar..

Det närmar sig slutet med P-pillerna och jag är så jävla glad för det. Bara idag, lördag och söndag kvar. Men jag är fruktansvärt rädd att mensen inte kommer dyka upp. Jag antar att den kommer komma på onsdag eller torsdag om den kommer. Eftersom jag slutar på söndag. Jag har ju aldrig ätit sådana här P-piller tidigare utan dom jag åt va det massa olika färger på så aldrig testat den här sorten av P-piller. Men men det är väl bara och vänta och se. Men lite flyt kan vi väl få? 
 
Fick du mens av P-piller? 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Min ppillermens kom 2 dagar efter att jag tagit sista pillret. Riktiga mensen kom efter 7 veckor. Nu hoppas jag att kroppen är igång.

2013-09-15 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0