Dagarna rusar förbi..

På ett sätt känns det som dagarna rusar förbi, men tänker jag på att jag vill att det ska bli vecka 38 eller tar ett p-piller och ser på kartan att det är många p-piller kvar så känns det som en dag är 100år..

Försöker att inte tänka så mycket på det men ändå så kommer man in på det. Jag längtar så himla mycket, jag vill bara komma igång.

När tiden går så här sakta hinner jag söka på massa olika onödiga saker jag inte borde söka på. Så från och med nu inget mer google!! Google blir som en drog man söker på allt, jävligt dumt! Fast google har hjälpt mig också så inte bara dåligt men nu vet jag det jag behöver och kan inte direkt påverka något mer så lika bara att bara följa planen. Lättare sagt än gjort!


Kommentarer
Postat av: Malaika

Ja usch vad det alltid känns som att tiden går sakta när man väntar på att få dra igång! Du får försöka hitta på nåt att göra om dagarna när du är ledig så gott det går :) men du har iaf börjat med p piller så du är ju igång :)

2013-09-06 @ 09:28:30
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0