Gnäll gnäll gnäll

Usch jag känner mig lite små gnällig. Mitt humör är absolut inte det bästa, irriterad för minsta lilla och känns som inget går min väg allt går emot.

Men jag tror mycket har med att göra att jag inte alls trivs med mig själv just nu. Känner mig aldrig fräsch eller fin, mina bröst gör så jävla ont, huvudvärk ofta, finnar ja ni vet redan. Men varför Blir det så här? Är det för att jag har pco/pcos som kroppen reagerar så här? Att de blir för mycket hormoner? Med både pco/pcos.

Nä nu ska jag sluta gnälla och vara positiv :) 8 dagar kvar sen slutar jag med p-pillerna :) och då hoppas jag mensen kommer som planerat.


Kommentarer
Postat av: Malaika

Så där är jag också!! Jämt massa jävla finnar och känner mig plufsig i kroppen. Men det har blivit bättre när jag är gravid nu sista veckorna. Men p pillrena tycker jag gjorde allt mycket värre tyvärr!! Blää.. Hoppas du mår bättre snart :) det kommer bli värt det i slutändan!

2013-09-07 @ 18:24:14
URL: http://www.duravita.blogg.se
Postat av: Fertilitetsresa

Det hoppas vi på!!

2013-09-08 @ 22:02:29
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0