Snart dags igen..

I morgon bär det av mot Karlstad IGEN! Och tror inte det är någon som kan bli med mig tyvärr! :/ jävligt tråkigt! Det det dryga är att jag måste vara där halv 12 och ta blodprov sen har jag näst tid 13.30. Tar ca två timmar för att få provsvaren! :( Men jag kan ju kanske åka en snabbis till Ikea eller ngt men inge kul och åka själv. Det är ändå 16 mil totalt fram och tillbaka. Jaja! 

Hoppas innerligt att det ser bra ut och att dom växt till sig mina små äggblåsor! :) Sen vill jag komma iväg så jag hinner få lite ledigt. När jag går av mitt pass i eftermiddag så är jag ledig ändra fram tills 12 oktober! :) Då hinner jag få exakt en veckas lugn och ro innan jag börjar jobba efter ET! Det hade vart perfekt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0