80% avklarat

Shit alltså. Tycker det gick super fort mellan 70 & 80%. Lillan är snart färdig bakad och redo att komma ut till oss. Känns så himla underbart men ändå så overkligt att vi äntligen ska få vårt efterlängtade barn. 
 
Sambon börjar bli lite små nervös och det börjar bli verkligt för han också. Nästa vecka ska vi på första föräldrautbildning (eller vad det kallas) det ska bli spännande. Tror även det är kanon för sambon. Få lite information och känna sig mer delaktig. 
 
I morgon ska vi tillbaka och kolla SF måttet igen. Jag tycker ju magen växt sen förra veckan så ska bli spännande och se om jag har rätt. Men skulle väldigt gärna vilja göra ett tul men det är  för att ungefär se barnets strl vid födsel. Jag är lite nojig över strl ändå ;) Men jag tror inte det blir aktuellt för oss om inte magen är för liten än men det tror jag inte. 
 
Nu måste jag äta frukost jätte hungrig :) 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0