Noll energi

Idag har jag legat i sängen mesta dels av dagen, ingen ork till något idag! Grått och trist ute, dammigt och skitigt inne men jag orkar inte ta tag i det heller och jag får ju inte göra för mycket heller. 

Jag funderar på att beställa en frisörtid i maj, jag ser förjävligt ut i håret. Men vet inte om man ska våga slinga håret nu? Men ska göra en gravidfotografering och ska på en student i Juni så skulle vilja se ut som folk då. 

Idag tror jag att jag kände lillan hicka för första gången :) Hihi. Så himla underbart och känna hur hon rör sig där inne. Hon har i revbenen ibland det kan jag säga är mindre gott. 

Va hos BM igår och allt såg fint ut, vi följer kurvan även att jag är liten om magen (tycker alla andra) jag känner mig stor. 10kg har jag gått upp också och det känns bra, kommer alltså inte gå upp sjukt mycket förhoppningsvis. Är ju inte så många veckor kvar. Bara April är över tror jag tiden kommer rusa iväg. 



Kommentarer
Postat av: Bella

Ta det lugnt om du inte har energi, viktigt att lyssna på kroppen! <3 Tycker gott du kan boka din frisörtid, jag nojade också över det förut men det är nog alldeles hellugnt! Många som färgar håret och tänk alla gravida frisörer :) Roligt att få känna sig lite fin också i slutet av graviditeten när det känns rätt motigt! Kram Bella

Svar: Ja jag försöker tänka så men jag har lite svårt för det men igår tog jag en dag i sängen. Jag slinga håret i typ vecka 13-14 men nu är jag nojig igen! ;) Men jag funderar på att göra det. Vore kul och känna sig lite fin som du skriver :D KRAM
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-04-11 @ 11:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0